Co je náplní naší práce

23.12.2019

V dnešní době se každý rozumný člověk snaží šetřit peníze, kde se dá. Vidíme to každý den. Lidé chodí nakupovat zboží a jídlo tam, kde jsou vyhlášené SLEVY. Vyřizují si slevové průkazky na dopravu. Kupují dovolené ve slevách. Hádají se s mobilními operátory, aby jim dal slevu za volání a tarify. Přecházejí z jedné banky do druhé, aby měli menší poplatky nebo nejlépe vůbec žádné.

Na všech těchto položkách však lidé ušetří pár korun, v lepším případě pár stovek ročně.

Je zde ale jedna komodita, za kterou lidé platit musí - a tou komoditou je elektřina plyn.

A pokud by se lidé o této komoditě něco naučili a vzdělávali se, tak by díky informacím právě za tuto komoditu, mohli ušetřit ze svého rodinného rozpočtu naprosto největší peníze a to v řádech až několika tisíc korun ročně. 

Je proto s údivem, že více jak 70% obyvatel ČR za ENERGIE doslova vyhazuje a platí úplně zbytečně moc a nechávají se tak dobrovolně okrádat o OBROVSKÉ PENÍZE!!!

Mnozí lidé vůbec netuší, jak energetika v ČR funguje. A proto se jim snažíme pomáhat a radit jim A TO ZDARMA. To je celé!

V ČR je více jak 60 DODAVATELSKÝCH společností. Důvodem, proč je jich od roku 2006 tolik, je to, aby měli lidé svobodnou možnost pravidelně si vybírat a střídat jednotlivé dodavatelské společnosti podle toho, která daná společnost jim v daném čase či období poskytne a nabídne ty nejlepší a nejvýhodnější slevy, podmínky, služby, výhody, benefity a ceny za odebranou energii.

Místo toho, aby se těchto více jak 60 dodavatelských společností začalo předhánět v exkluzivitě a co nejlepších podmínkách pro koncového zákazníka, rozhodli se, že raději spojí své síly a na klientech se budou snažit společně co nejvíce vydělat a klienty dlouhodobě poškozovat.

Každá dodavatelská společnost si proto najala nebo dokonce sama přímo založila AUKČNÍ společnosti a firmy, které mají za cíl uvádět lidi v omyl. Spekulací a podvodem lidi donutit, aby PŘEDČASNĚ ukončili a vypověděli své staré smlouvy, nebo aby podepsali DODATKY či jiné PÍSEMNÉ VÝZVY, aby jim tak jejich původní dodavatel mohl vystavit nemalé sankce a pokuty.

Naši klienti jsou zděšeni, když zjistí, že někteří DODAVATELÉ šli dokonce až tak daleko, že si jeden majitel založil dvě nebo i více dalších DODAVATELSKÝCH společností a pak pomocí CALL-CENTER, obchodních zástupců, kamenných poboček či právě díky AUKČNÍM společnostem, tyto klienty násilím přetahuje z jedné své firmy do druhé, aby jim následně mohl udělit tučné pokuty a sankce.

Velmi často nám lidé říkají, že dopisy, které jim jejich dodavatel zasílá, nečtou a nebo jim nerozumí. Naivně si pak myslí, že vše vyřeší, když zajdou na kamennou pobočku ke svému dodavateli.... Aniž by tušili, že právě o to jejich dodavateli jde.

Dle §11a ERÚ energetického zákona a Občanského zákona, pokud klient uzavře jakoukoliv smlouvu či dodatek na místě tomu určeném (což je právě KAMENNÁ pobočka), pak již od takové to smlouvy NESMÍ ODSTOUPIT.....čímž si váš dodavatel zajistí, abyste u nich zůstali po mnoho dalších let a on vám tak mohl nadále zdražovat ceny.

Pokud chcete vědět proč, je to tak pro DODAVATELE důležité, abyste měli strach a aby jste u něj  zůstali co nejdéle, přečtěte si náš další článek: Úspěchy za rok 2019.

Čím déle jsem u jednoho dodavatele, respektive, čím starší je má smlouva, tím víc mne můj dodavatel okrádá a já zbytečně vyhazuji tisíce korun z okna. A přitom je pomoc tak jednoduchá. V naší PEK poradně, vám rádi vše vysvětlíme.